מעוניינים בפגישת ייעוץ ורעיונות?

ייעוץ ראשוני ללא עלות

התקשרו עכשיו: 054-6775000
או פשוט השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח ליצור אתכם קשר

בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי דירות גג ודירות פנטהאוז משקיעים ממיטב כספם ומרצם למטרות הקמתן של גינות מעוצבות בשטח הגג העומד לרשותם. גינות נוי המוצבות על גבי שטח הגגות במדינת ישראל, שונות באופיין מגינות המוצבות על גבי הקרקע, אך בדומה לכל גינה אחרת, גם גינות אלו מחייבות את בעליהן בטיפוח הגינה באמצעות אנשי מקצוע מתחום הגינון.

כל הדרך לגינת גג…

הליך התכנון של גינות מעוצבות המוצבות על שטח הגג, מחייבות את מתכנן הגינה להתמקד במספר פרמטרים נקודתיים הכוללים את כל היבטי ההקמה והתחזוקה השוטפת. היבטים אלו כוללים בין היתר התייחסות נקודתית לאופן הצבת הגינה ומיקומה על גבי שטח הגג, תכנון פונקציונאלי של הציוד הנלווה המוצב בגינה, התייחסות למשקל הציוד ופריטי הריהוט המוצבים בגינה וכדומה.

בדומה לכל גינת נוי מעוצבת, גם גינות מעוצבות המוצבות על גבי שטח הגג, אמורות לשרת את בני המשפחה והדיירים המתגוררים בדירת הגג, ולכן יש לתכנן את הגינה באופן כזה שיותאם לצרכי המשפחה וליתר האלמנטים המופיעים על הגג, לרבות, בריכות נוי, בריכות שחייה, עמדות שיזוף, עמדת ברביקיו וכדומה.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצג נרחב של שירותים המוענקים לכם על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים מתחום הגינון. אנשי מקצוע אלו כוללים בין היתר: מעצבי גינות, גננים, אנשי הדברה, אנשי תחזוקה, אנשי מקצוע המתמחים בביצוע עבודות עץ וכדומה. היצע השירותים ומגוון אפשרויות העיצוב, מאפשרות לכל אחד ואחת מכם להגשים את החלום האידיאלי, וליהנות מתכנון פונקציונאלי של גינות גג המותאמות לכל הצרכים האישיים שלכם.

גינות גג- תחזוקה שוטפת

לאחר הקמתן של גינות מעוצבות על גבי שטח הגג, נדרשים בעלי הגינה לבצע פעולות תחזוקה הדומות באופיין לכל גינה אחרת המוצבת על גבי הקרקע. פעולות תחזוקה אלו כוללות בין היתר: עבודות גיזום וגינון, טיפוח הגינה בהתאם לאופייה ועיצובה, פעולות הדברה, פעולות ניקיון וכדומה.

גינה מעוצבת

גם בתחום תחזוקת הגינות תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של שירותים המוענקים לכם על ידי אנשי גינון ואנשי תחזוקה מקצועיים, המתמחים בביצוע עבודות תחזוקה לגינות מעוצבות הממוקמות

 בגובה.