מעוניינים בפגישת ייעוץ ורעיונות?

ייעוץ ראשוני ללא עלות

התקשרו עכשיו: 054-6775000
או פשוט השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח ליצור אתכם קשר

אין כמו גינת נוי. כל ריאה ירוקה, גדולה וקטנה נותנת תחושה נעימה של חי וצומח, של עצירת השגרה הסואנת והלחוצה ומשרה רוגע, שלווה ופיסת שקט ביומיום הסואן. בשל כך, התחום של עיצוב גינות נוי הופך למבוקש יותר ויותר בשנים האחרונות מפני שאנשים רבים שנמשכים ממילא לתחום עיצוב פנים וחוץ רוצים להרחיב את האופקים ולעצב גם גינות על פי רעיונות ומחשבות שיש להם. אנשים אלה רוצים להיות מקוריים ולהביא לידי ביטוי את החשיבה היצירתית שלהם ואת הרעיונות שהם הוגים ומציעים לקהל הרחב שלל רעיונות לעיצוב גינת הנוי אצלם בחצר.

עיצוב גינות נוי כולל יותר מאשר הגינה עצמה. כאשר מדובר בגינה או חצר של בית פרטי, למשל, ייתכן ויהיה מדובר גם בהתקנת בריכת נוי עם מים עם או בלי דגים חיים, שילוב של סלעים ואבנים מיוחדות ליצירת אפקט מיוחד ומעניין בשילוב המים (נחל קטן לאורך הגינה, מפל ועוד), התקנת דק מעץ לצורך ישיבה נוחה עבור דיירי הבית והאורחים שלהם וכמובן שילוב של אפקטים של תאורה מיוחדת, צבעונית המוסיפה רבות לאווירה ולתחושות הנעימות של שהייה בגינה.

מה לומדים במסגרת עיצוב גינות נוי?

כאמור, תנאי ההתחלה חייב להיות זיקה חזקה לתחום העיצוב והאומנות. ברגע שאדם מסוים נמשך לתחום הוא יוכל בקלות לראות דרך העיניים שלו את האפשרויות שקיימות עבור כל גינה וגינה, שכן אין עיצוב אחד שיתאים לכל הגינות וזו תהיה גדולתו של מעצב גינות נוי – התאמה מושלמת של אפקטים ואלמנטים שיתאימו לכל גינה בדיוק. מעצב מצליח של גינות נוי יכול ממש לקחת כפרויקט אישי עיצוב מושלם של גינה עד השלב הסופי של סיפוק מוחלט מהעבודה שביצע.

אנשים רבים טוענים שגם התחום של עיצוב גינות נוי ביחד עם שלבי התכנון, ההקמה והבנייה – גם בהם יש נופך של שלווה וייעוד שכן הגינה הרי נועדה לישיבה נעימה ונינוחה וכל אחד היה רוצה שפינת השלווה והשקט שלו תהיה מושלמת ומעוצבת באופן שיהיה לו נוח לשבת שם ולהרגיש את השקט, השלווה, ניקוי הראש והדף החדש.

עיצוב גינות נוי