מעוניינים בפגישת ייעוץ ורעיונות?

ייעוץ ראשוני ללא עלות

התקשרו עכשיו: 054-6775000
או פשוט השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח ליצור אתכם קשר

אם אתם חושבים לרגע על הסיבה האמיתית שבגינה רכשתם בית עם גינה, תוכלו לגלות שמה שהיה חשוב לכם היא היכולת לצאת מהבית, וליהנות מפנינה של הטבע צמודה לבית, מריאה ירוקה בתוך האפור האורבני, או פשוט מפינה קטנה בה אפשר ליהנות מזמן איכות עם כל בני המשפחה והחברים. אחרי שאמרנו את זה, אם טרם התקנתם סוכך או פתרון צל כלשהו בגינה, אתם לבטח מכירים את הבעיה שמציבה בפניכם הקרינה הישירה של השמש לאורך שעות האור, כשהיא מאירה על הגינה שלכם בכל שעה מזווית אחרת. אחד הפתרונות הטובים ביותר לאספקת צל לגינה, ובו זמנית לשימור המראה הטבעי שלה הוא פרגולות עץ בעיצובים שונים.

סוכך עשוי עץ בעל מראה טבעי של יער ואדמה

המדובר על קונסטרוקציית עץ שלמה המותקנת ומעוגנת אל קירות הבית החיצוניים, ועשויה מקורות עץ גדולות ועבות בעלות מראה טבעי. מראה טבעי זה בא לידי ביטוי בגודלן של קורות העץ, בשימור המאפיינים הראשוניים והמקוריים של העץ כמו סדקים, טבעות גיל של העץ, "עיניים" כהות בעץ וכמובן בצבע החום הכהה המדמה את צבע היער והאדמה. הצל עצמו מסופק על ידי המשטח העליון של הפרגולה שבדרך כלל עשוי מרעפים אדומים המסודרים זה לצד זה ומספקים צל מושלם ברמת איטום מושלמת אל מול קרינת השמש.

בחירת הפרגולה המתאימה ביותר לגינה שלכם

אחרי שאמרנו את זה, בניית פרגולות הוא עניין מקצועי לחלוטין, ובכל מקרה שאתם מתעניינים בבניית פרגולה בביתכם, אתם רוצים להסתייע באיש מקצוע שמכיר את התחום ויודע להכווין אתכם ולהציע לכם את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. במסגרת מציאת הפתרון המיטבי יש להביא בחשבון שורה של פרמטרים כמו שטח הגינה, המבנה והפרופורציות של הגינה, נקודות עגינה אפשריות בקירות הבית, האיזון שבין רמת צל מספקת ובין תנועת אוויר חופשית, וכמובן צל שיאפשר לכם לשבת בגינה גם בשעות החמות ביותר של היום, כשאתם מוגנים מפני קרינת השמש בכל שעות היום, ולא משנה מאיזו זווית היא מאירה עליכם.

הסתייעו באיש מקצוע

אנשים רבים המתעניינים באפשרות של התקנת פרגולות עץ, אינם נותנים את דעתם לנושא של שינוי הזווית ממנה קורנת השמש על הגינה, ובסופו של דבר מגלים שאת הפרגולה היקרה שהתקינה הם לא יכולים לנצל בשעות אחר הצהריים, או בשעות הבוקר שבהן השמש מגיעה בזווית שלפרגולה אין כל תועלת בהסתרת קרינתה. בדיוק מהסיבות האלה, אתם רוצים לבצע את התהליך של בניית פרגולות באמצעות איש מקצוע, שיוכל לתת לכם את המענה גם בהיבטים הטכניים והמבניים של הפרגולה, וגם בהיבטי העיצוב ושילוב הפרגולה במראה הכללי של הגינה. ניתן כיום למצוא מגוון רחב של פרגולות עץ המגיעות בגדלים שונים, עם פתרונות צל מגוונים ועשויים חומרים שונים, ואם אתם כבר משקיעים סכומי כסף גדולים, אתם רוצים שהדברים יתבצעו כמו שצריך.