מעוניינים בפגישת ייעוץ ורעיונות?

ייעוץ ראשוני ללא עלות

התקשרו עכשיו: 054-6775000
או פשוט השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח ליצור אתכם קשר

תהליך העיצוב הוא תהליך שאחד המרכיבים המרכזיים בו הוא בחירת צבעים. לצבעים ישנה משמעות הרבה מעבר למשמעות האסתטית שלהם, ולכן בכל תהליך של בחירת צבעים חשוב מאוד ללמוד את הנושא או להסתייע באיש מקצוע מעולם העיצוב. באופן עקרוני, ישנם מגוון רחב של פריטי עיצוב המגיעים בצבעים מאוד אסתטיים ואטרקטיביים לעין, אך בפועל, על האסתטיקה הזאת אפשר לשלם באווירה פחות נוחה בסביבת אותם פריטים, בגלל ההשפעה של הצבע על הפסיכולוגיה שלנו, ויש השפעה כזאת, והיא מאוד משמעותית.

התאמה בין צבע ובין ערך

בכל תהליך של בחירת צבעים, עליכם להבין תחילה את התמונה הכוללת. בחירת צבעים לגינה תהיה שונה מבחירת צבעים לרהיטים בחדר הסלון, רהיטים בחדר השינה של ההורים, או רהיטים בחדר הילדים או המטבח. בחירת צבעים של מרצפות תהיה שונה מבחירת צבעים של אריחי קרמיקה למטבח או לחדר האמבטיה, אף שלכאורה מדובר בשני פריטים הקשורים זה בזה. רצפה לבנה יכולה לעורר השתאות רבה מהמראה הייחודי, אך גם ליצור אווירה של קרירות וניכור, אבל אריחי קרמיקה לבנים וגדולים בחדר האמבטיה יכולים להיות הבחירה המושלמת לחדר בו ניקיון הוא הערך הבולט והמרכזי.

שימוש בצבעים כדי לייצר ערכים

בבחירת צבעים ל עיצוב גינות, אתם רוצים א' לוודא שהצבעים תומכים בערך של טבע וחוץ וב' שהצבעים מתאימים לעיצוב הכללי של הגינה. כמו כן, תוכלו לעשות שימוש בצבעים על מנת לגוון את האווירה. כך למשל, אם הגינה שלכם מלאה צמחייה ויש בה תחושה חזקה של טבע, תוכלו דווקא לבחור בצבעים מודרניים לפינת הישיבה והריהוט על מנת להוציא את אווירת הבית אל הגינה. בחירת צבעים לחדר ילדים צריכה להתבסס על הצורך של ילדים בסביבה צבעונית, שמחה וקורנת, מה שלא מתאים במיוחד בחדר השינה של ההורים.

כדאי לקבל ייעוץ מקצועי

מאחר ולכל צבע שתבחרו תהיה השפעה משמעותית על החוויה שלכם בבית או בגינה, אתם רוצים לבצע את התהליך של בחירת צבעים בסיוע איש מקצוע שיתן את דעתו למגוון ההיבטים השונים של העיצוב, ובכלל זה גם לנושא הצבעים, המשמעויות וההשפעות שלהם.

עיצוב גינות