מעוניינים בפגישת ייעוץ ורעיונות?

ייעוץ ראשוני ללא עלות

התקשרו עכשיו: 054-6775000
או פשוט השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח ליצור אתכם קשר

להפוך את הגינה למקום בילוי משפחתי עם ג'קוזי לגינה פינות ישיבה ואזור משחק לילדים  פעם זה היה יקר

כאשר מגיע הקיץ והחופש הגדול כבר עמוד בפתח אנו מתחלים לחפש אטרקציות ומקומות בילוי להעביר את הימים החמימים עם הילדים שלנו לפעמים אנחנו לא צריכים לחשוב "מחוץ לקופסא" אלא רק מחוץ לקירות הבית ולעצב את הגינה בצורה מושלמת שתתאים לבילוי לכל המשפחה, ג'קוזי לגינה, פינות ישיבה מזמינות ואפילו כמה מתקנים לילדים.

להפוך את הגינה לבילוי מושלם לכל המשפחה

אומנם אנו לא יכולים לייצור לונה פארק בחצר, אך בהחלט אנו יכולים לספק לילדים שלנו פינה נחמדה עם כמה מתקנים שימושים כמו נדנדה לחצר, מגלישה, בריכה מתנפחת ועוד כמה מתקנים שמסתכמים בסכומים לא יקרים בכלל ותורמים רבות להעסקת הילדים והמשפחה במיוחד בחודשי הקיץ וימי החופש הגדול.

ג'קוזי לגינה הפינוק המושלם

ג'קוזי לגינה הוא אחד האטרקציות המבוקשות ביותר בגינות  בבתים פרטים ובגגות, כיום המחירים של ג'קוזי אינם מרקעי שחקים כמו בעבר, ההתקנה של הג'קוזי בחצרוהתחזוקה אינם מצריכים מאתנו משאבים רבים ועוד יתרון נפלא  של הג'קוזי לגינה שהוא יכול לשמש אותנו גם בתור ברכיה לילדים ימים החמים של הקיץ.

ג'קוזי לגינה

פינות ישיבה לילדים ולמבוגרים

חוץ מהמתקנים והג'קוזי לגינה כדי ליצור את האווירה המושלמת בגינה של הבית, עלינו ליצור פינות ישיבה שיתאימו למבוגרים ולילדים. כיום ניתן לרכוש ריהוט גינה מראטן במחרים מצוינים אך ניתן ליצור גם פינות ישיבה ייחודיות יותר שיתאימו בצורה מושלמת לנו ולילדים לדוגמה פיזור "פופים" בצבעי קיץ מרעננים, פיזור ערסלים בחצר או אפילו להפוך כיסאות ישנים בעזרת ריפוד של ריהוט גינה למעניינים ושימושים יותר.

הצגנו דרך אחת להפוך את הגינה למקום הבילוי המשפחתי לקיץ אופציה לשדרג לילדים את החופש הגדול ולהפוך את הגינה שלנו לנעימה וכיפית יותר. אך זכרו בעיצוב גינה חשוב לשמור על איזון לא להעמיס בפרטים, מתקנים ופינות ישיבה, אלא לשלבם בנוף בצורה מושלמת.

אם גם אתם מחפשים פתרונות עיצוביים לגינה

מעצב הגינות רמי אדיב הבעלים והמנהל של אדר עיצוב גינות ייעץ לכם איך להפוך את הגינה הפרטית למקום הבילוי של הקיץ ולמקום המנוחה המושלם ביותר לכל השנה.

פינות ישיבה