מעוניינים בפגישת ייעוץ ורעיונות?

ייעוץ ראשוני ללא עלות

התקשרו עכשיו: 054-6775000
או פשוט השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח ליצור אתכם קשר

לא רק מיפוי צרכים

במסגרת התהליך הראשוני אותו אנחנו עוברים עם הלקוחות שלנו אנחנו בוחנים מקורות השראה שונים, בוחנים את תנאי השטח ומנסים להתאים את הכל למסגרת התקציבית המתאימה לכם בתור לקוחות. מגינה קטנה בעיר ועד חצר רחבת ידים בכפר, היד המקצועית הבוטחת שלנו תעזור לכם לנווט בין כלל הצרכים, החלומות והרצונות שלכם ושל משפחותיכם.

שיחה ראשונית ולווי צמוד

לאחר שנוצר קשר ראשוני ביננו ובין הלקוח אנחנו מנסים לברר מה הם הדרישות הכלליות שלו. בשלב זה ,נערכת פגישה פרונטלית ראשונית שתאפשר לנו להתרשם מן הגינה העכשווית באופן ישיר. במידה שפגישה פרונטלית לא מתאפשרת אז הלקוח מתבקש לשלוח סרטון המציג את הגינה ומספר נתונים ראשוניים. על בסיס זה ניתן אומדן ראשוני של עלות העבודה.

הצעות מחיר וסגירת לוחות זמנים

מאחר שאנחנו חברה עם יכולות תכנוניות ועיצוביות כאחד אנחנו מציעים לקוחות שלנו שתי אפשרויות בחירה מרכזיות. האחת כוללת רק תכנון כולל של הגינה במסגרתה נאפיין ביחד את הצרכים שלכם וננפיק סט של ארבעה תוכניות (פיתוח השטח , צמחיה, השקיה, תאורת הגן). האפשרות השנייה היא שאנחנו נבצע את העבודה מקצה לקצה משלב התכנון הכולל ועד הביצוע בשטח.  במסגרת האפשרות השנייה התכנון כלול במחיר הביצוע.

ביצוע העבודה

לאחר ישור ראשוני של האדמה מבצעים מערכת השקייה וכעבור כשבועיים של השקייה מרסיס את העשביה שנבטה כל שלא תינבט לאחר הקמת הגינה. לאחר השלב הזה אנחנו מניחים את תשתית ההשקיה בגינה עצמה. כעת לאחר שהנחנו את התשתית אנחנו מוכנים להתחיל בבינוי ועיצוב הגינה. אנחנו מרכיבים את הריצוף, מתקינים בריכות שחיה ונוי , שותלים עצים וצמחיה , מרכיבים את התאורה ולבסוף אנחנו מניחים את הדשא בגינה.