מעוניינים בפגישת ייעוץ ורעיונות?

ייעוץ ראשוני ללא עלות

התקשרו עכשיו: 054-6775000
או פשוט השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח ליצור אתכם קשר

בית עם גינה הוא בית עם פוטנציאל גדול יותר ועם אפשרויות רבות יותר. מי מאתנו לא אוהב קצת שקט ואם הוא יכול לתפוס את השקט הזה בפינה ירוקה בבית אז עדיף כך. בגינה ניתן לשלב בריכות נוי, בריכות אשר מוסיפות יופי לגינה, ועם הצליל הנעים של הבית מתקבלת תחושה פסטורלית כאילו היינו בשטח ממש. הנה כמה אפשרויות לבריכות נוי, איך בוחרים אותן וקצת מידע לגבי המחירים שלהן.

בריכה מפלסטיק

האפשרות הראשונה בעלת המראה הפחות טבעי היא בריכה מפלסטיק. מדובר בבריכות פשוטות שמגיעות מוכנות, וכל מה שצריך הוא להזמין אותן ולהניח אותן במקום המיועד להן. יש כמובן את חיסרון הטבעיות כפי שציינו אך המחיר שלהן מאפשר לרבים להציב אותן בגינה, מחיר שבריכות אחרות אי אפשר לקבל בו. מחיר בריכת נוי מפלסטיק נגזר כמובן מהגודל שלה ומהצורה שלה, וניתן למצוא בריכות במחירים טובים כמו גם בריכות יד שנייה אשר נעשה כבר בהן שימוש והן זולות הרבה יותר מבריכות עבודת יד.

בנייה עצמית

פה כבר מדובר על ליגה אחרת, ומדובר על בריכות יפות יותר, טבעיות יותר וכמובן יקרות הרבה יותר. יש אין ספור אפשרויות וכל אחד מתאים בריכה כזו בהתאם לגודל שהוא יכול להקציב לה וכמובן בהתאם לתקציב שלו, והבריכות הללו נבנות על ידי בטון, אבנים וחומרים נוספים כשהציפוי הפנימי שלהן הוא יריעות PVC בכדי למנוע נזילות. בשביל להקים בריכה כזו צריך תשתית מתאימה בהתאם למה שרוצים, כך לדוגמא בריכה שקועה תצריך כמובן חפירת בור עמוק, וצריך מקור מים בסמוך לה בשביל למלא אותה או בשביל זרימה רצופה של מים.

על בריכות מפלסטיק אין הרבה מה להוסיף שלא כמו בריכות בבנייה עצמית להן ניתן לעשות תוספות של צמחייה, חשמל, מפלים ומה לא… בסופו של דבר מדובר על עיצוב לכל דבר וכדאי לפנות לאיש המקצוע המתאים שיפרוש בפניכם את מגוון האפשרויות. לאחר שתקבלו את כל הנתונים תחליטו מה הכי מתאים לגינה שלכם בהתאם כמובן לתקציב שלכם.

עיצוב גינות