מעוניינים בפגישת ייעוץ ורעיונות?

ייעוץ ראשוני ללא עלות

התקשרו עכשיו: 054-6775000
או פשוט השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח ליצור אתכם קשר

לפני שהולכים על שיפוץ מאסיבי אפשר לרענן בעזרת פריטים שונים

עבור מרבית האנשים, כאשר אנו קונים בית עם גינה צמודה, יש לנו תמונה חלומית לגבי הגינה שאותה אנו רוצים לעצמנו, אלא שבמרוצת הזמן, כאשר אנו בוחנים את התוצאות אל מול השאיפות, אנחנו עלולים לגלות שלא ממש הצלחנו להשיג את אותה תמונה, ולמעשה אנחנו מאוד רחוקים ממנה. במצב כזה, יש באפשרותנו ליישם שיפוץ מאסיבי של הגינה ולעצב אותה מחדש, תהליך עתיר זמן וממון, או שאנחנו יכולים לשלב פריטים שונים שירעננו את מראה הגינה, יעניקו לה את המראה שאנחנו מעוניינים בו, ויעשו את זה הרבה יותר זול, ובדרך כלל גם הרבה יותר אותנטי ואישי.

פריטי ריהוט וכן פריטים פונקציונליים

פריטים כאלה יכולים לכלות כל פריט ריהוט כדוגמת פינות ישיבה, סוככים, פתרונות הצללה, פרגולות וכדומה, והם יכולים לכלול פריטים קטנים של עיצוב כמו מוביילים, גזעי עץ מעוצבים, עציצי חרס, חצץ כהה ועוד מגוון רחב של פריטים המיועדים בעיקר למטרת עיצוב. בנוסף לכך, ניתן לשלב בגינה גם פריטים שיכולים לתרום מאוד לחוויה האישית שלנו בגינה, אף על פי שלא מדובר בפריטי עיצוב. כך למשל, נוכל לשלב מטבח חוץ, ג'קוזי, טרמפולינה, ערסל או כל פריט אחר שינעים את זמננו בגינה ויחבר אותה לרגשות חיוביים אצלנו.

צמחייה, תאורה ואלמנטים עיצוביים

רענון מראה גינה יכול להתבצע גם ברמת הצמחייה עצמה, ולעיתים הוספה של עץ אחד בודד יכולה לשנות את כל האווירה בגינה, את כל החוויה של הישיבה בה, וכך גם גדר חיה, מטפס על הקיר, ערוגות פרחים וכדומה. תוכלו לשלב פריטים מורכבים יותר כמו מזרקה אסתטית, בריכת מים עם מפל קטן, בריכת דגים קטנה ומעוצבת ועוד שלל פריטים שתוכלו ליישם אותם במהירות ובזול, ולהעניק לגינה שלכם מראה חדש מבלי להפוך אותה מן המסד ועד הטפחות.

הסתייעו באיש מקצוע או איספו רעיונות

כדי ליישם תהליך כזה, אתם רוצים להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בתחום של עיצוב גינה, או שאתם רוצים להשקיע בזה את הזמן שלכם, להסתובב, לבחון קטלוגים ולקבל רעיונות, ולאט לאט לגבש את תמונת הגינה האולטימטיבית עבורכם.

מעצב גינות עם דגש על תאורה