מעוניינים בפגישת ייעוץ ורעיונות?

ייעוץ ראשוני ללא עלות

התקשרו עכשיו: 054-6775000
או פשוט השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח ליצור אתכם קשר

תכנון גינה הוא עסק לא פשוט בכלל, אך אנו באדר עיצוב גינות, הפועלים כחברה מובילה בתחום, יודעים איך לתכנן כל גינה באשר היא על הצד הטוב יותר. אנו מאמינים כי לכל גינה ולכל איזור יש את הייחודיות שלו ולכן צריך להתאים לו תכנון שונה לגמרי מגינה אחרת. הצוות המקצועי שלנו באדר מיומן בתכנון גינה והקמת גינות פרטיות ועושה זאת בצורה ובדרך הטובה ביותר לכל לקוח.

בשילוב ובשיתוף פעולה עם הלקוח נוכל להשיג את המטרה הרצויה, להתאים את העיצוב לכל בית ולעשות זאת בצורה מקורית ומעניינת במיוחד.

היות והתכנון יכול לקחת תקופה ארוכת ימים, יש להחליט עם מעצב גינות מראש גם דד ליין לסיומו. כך כשיודעים שיש זמן ברור שצריכים להתחיל את הבנייה/שיפוץ של הגינה ולא לתת לזמן להחליט מעצמו. מנגד, יש הטוענים שמעדיפים לתכנן בלי לחץ, בנחת, לעשות את הבחירה המושלמת עם כל הפרטים מדויקים והתקציב מתוכנן היטב. אלו ואלו  החלטות ראויות לכל אחד עם שיקול דעתו.

תכנון גינון צריך להעשות ע"פ שיקול דעת ואחריות ועם זאת הנאה ושמחה כי הרי זהו כל תפקיד הגינה – לתת נחת רוח ליושבים בה, שלווה ושמחה. בדומה לאדם שקונה פרחים בפתח תקווה אדם שמתכנן ומעצב את הגינה בחצר ביתו חייב להנות, להתלהב, לחלום, ולהשקיע.

תכנון גינה פרטית, עיצוב גינות